Farsangi kiegészítők

Íme pár ötlet nagyoknak, akik farsangban nem szeretnének jelmezbe bújni, de annál inkább jól akarják érezni magukat. Egy vicces kalap, maszk, kiegészítők a ruhatárunk rég elfelejtett darabjaival párosítva igazán jó összhatást kelthetnek, és természetesen, a célnak megfelelően, felismerhetetlenné tesznek. Nos: ki van az álarc mögött?

farsang_kiegHozzávalók (a kalaphoz és a maszkhoz):

Vásárolja meg a http://www.printker.hu/-n! Csak kattintson a termék nevére!

Kezdjük a kalappal!

kalap_kel

Amennyiben a későbbiekben szeretnénk fonallal vagy kalapgumivalfarsang_kieg2 ellátni a kalapunkat, tűvel lyukasszuk ki a műanyagtányér két fülét, majd akrilfestékkel fessük le a külső felületet. A festéket több rétegben kell felvinni, és hagyjuk megszáradni. Ezt követően jöhet a dekorálás! A képen látható kalapra arany csillámos ragasztóval dupla csíkot festettem, majd a kalap jobb oldalára kék, ciklámen, zöld, sárga indián tollakat és három darab sárga pompont ragasztottam. A pomponok segítettek a tollak rögzítésében, és eltakarják a tollszárakat. A legvégén befűztem a fonalat az elkészített lyukakba, és kész is a fejre köthető, rögzíthető műanyagtányér-kalap.

A maszk

2015-02-09 10.25.04

2b5f8e14beb2cec1e3011dea00dd0ff0A maszk lényege, hogy eltakarja az arcot, de ugyanakkor valamit sejtessen is. Ezért válik titokzatossá a maszk viselője. Erre a célra ezt a formát választottam, de a pinterest.com-on igazán bő a választék.

A maszk alapjául középzöld kétoldalas kartont választottam, hogy a maszk háta is látszódhasson. A sablon alapján rárajzoltam a mintát a kartonra, majd körbe vágtam. A szemeket tapétavágó késsel vágtam ki. Öntapadós filclapra rajzoltam a szemrést keretbe foglaló mintát, majd kivágtam. Az öntapadós filclappal álom a ráragasztás, csak arra maszk_pkell figyelni, hogy nem szmaszk_sabad erősen húzni, mert könnyen deformálódik, főleg a minta keskeny részeinél. Ezt követően arany csillámos ragasztóval rámentem a kontúrvonalakra, majd ráragasztottam a sárga és a piros pomponokat. A maszk hátlapjára, jobb oldalra ragasztószalaggal rögzítettem a tollakat és a hurkapálcát.

A színeket, dekor elemeket igyekeztem úgy összeválogatni és felhasználni, hogy a kalap és a maszk találjon egymáshoz.

Leave a Reply

