Valentin-napi hangulatkeltés

Megajándékozni vagy nem megajándékozni (a) Ő-t?

A Valentin-nap igazán kemény dió, és sok esetben kellemetlen. Kínos ha egy kapcsolatban egyedül Te ajándékozol, de az is konfliktust okozhat ha nem, ugyanakkor az anti-Valentin-napi bulik korában, az is kérdéses lehet, hogy a párodnak egyáltalán számít-e valamit is a február 14-e. A lényeg azonban nem változik: fedd fel az érzelmeidet!

valentin

Egy jól elhelyezett posztit, valamilyen kedves üzenettel, egy finom bor, egy romantikus vacsora, esetleg egy szív alakú pizza, vagy egy szívecskés szívószál, talán egy szív megjelenése a megszokott kávéscsészén nagyobb örömet szerezhet, mint akármilyen drága ajándék. Éljenek a klasszikusok, a szívecskék tarolnak ezen a napon!

A képen látható szívecskéket öntapadó filclapból vágtam ki. Személy szerint nem vagyok a szimmetria híve, ezért előzetesen készítettem egy szívsablont, amelynek az egyik oldala teltebb, mint a másik. Ezért, amikor a szívószálra ragasztottam a szíveket, egy frappáns megoldásra volt szükségem.

A megoldás nagyon egyszerű: a szendvicskészítés lényegét kell szem előtt tartani (két szelet kenyér között legyen valami, úgy, hogy az a valami ne látszódjon, csak akkor ha mi is akarjuk). Ráhelyeztem a filclapra a szívsablont, körberajzoltam, majd megfordítottam a sablont, és ismét körberajzoltam. Kivágtam, összeillesztettem, és a két szív fedte egymást, így már csak a szívószálra kellett ragasztani.

A borospohárra mindössze egy szívecskét ragasztottam ötletnyújtásként. A vizespohárra viszont a munkafolyamat során keletkezett “hulladék” került. Következtetés: ne ítéljünk elhamarkodottan, hogy mi kerül a kukábvalentin2a, és mit mentünk meg a későbbiekre. Így készült a poháralátét is: a hulladékot ráragasztottam egy fehér kartonra.

A hozzávalókat vásárolja meg a http://www.printker.hu/-n! Csak kattintson a termék nevére!

További ötletek:

Leave a comment